WE LATEN GRAAG ZIEN

Hoe onze vakidioten te werk gaan

Hieronder vind je meer informatie over onze werkwijze, het intakegesprek en de ervaringen van onze klanten. 

Dat geeft je een beeld van wat je kunt verwachten van een samenwerking met i’m Storm.

333897551_738150921053127_4647928442747414908_n

DE EERSTE STAPPEN VOOR...

EEN TRANSPARANTE SAMENWERKING

Stap 1
Intake

Maak een afspraak voor een vrijblijvend intakegesprek hier in Arnhem. We willen alles weten over jullie wensen en mogelijkheden.

Stap 2
Prijsopgave

Ontdek je investering achter het uitvoeren van al jullie wensen en de mogelijkheden om de perfecte windkracht in te zetten.

Stap 3
Sign-off

Na jouw ondertekening van de prijsopgave starten we met het project. We houden je op de hoogte van alle stappen.

Walter-Verwaal-Fotic-8876

EEN VAST CONTACTPERSOON

In een team van vakidioten.

De vakidioten en specialisten van i’m Storm staan klaar om jullie organisatie een oppepper te geven op het gebied van marketing en reclame. Onze werkwijzen zijn toegespitst op doeltreffende resultaten en de windkracht die bij jullie past. Je hebt een vaste contactpersoon die alle ins en outs van de opdracht kent. Dat werkt wel zo makkelijk! 

WERKWIJZEN TOEGESPITST PER TRAJECT

Maatwerk in creativiteit

In de afgelopen 15 jaar hebben we al onze werkwijzen toegespitst per traject. Of je nu een website of webshop nodig hebt, een huisstijl met logo wilt laten vormgeven of dat je een campagne wilt laten uitwerken, wij weten precies hoe we jou goed uit de verf kunnen laten komen.

Hieronder lees je meer over onze werkwijze voor huisstijlen, campagnes, websites, webshops en het bedenken van een bedrijfsnaam. Zo heeft onze jarenlange ervaring geleid tot een voortdurend en creatief, maar stapsgewijs proces.

Ontdek onze gespecialiseerde werkwijzen voor:

Walter-Verwaal-Fotic-8887

Een greep uit ons klantenbestand

ERVARINGEN VAN ANDEREN

Onze klanten vertellen

“De persoonlijke behandeling en betrokkenheid van Storm en zijn collega’s is echt top. Je bent geen nummer, maar wordt als een echte klant behandeld”