Als je met je bedrijf wilt groeien, moet je daar moeite voor doen. Die moeite kan hem zitten in allerlei netwerkbijeenkomsten die je bezoekt, maar soms ook in het doen van investeringen. Als ondernemer wil je maximaal rendement uit die investeringen halen en je let dus goed op waar je je geld aan uitgeeft. Die nieuwe machine, extra personeel of toch inzetten op marketing? Investeren is lastige keuze en je kunt je budget maar een keer uitgeven. Dat snappen wij helemaal.
Onze klanten willen dus ook graag weten wat hun investering in bijvoorbeeld een nieuw logo, een andere website of social mediabeheer hen brengt. Krijg je meteen nieuwe klanten van een nieuw logo of een andere website? Levert die advertentie direct nieuwe leads op? Hoe snel weet je of je investering zijn geld waard is? Dit zijn vragen die waarschijnlijk ook bij jou spelen als je een investering moet of wilt doen.
Wat we in ieder geval zeker weten is dat wij er alles aan zullen doen om jullie organisatie de wind in de zeilen te zetten. Of dat nu is met meetbare zaken (zoals sociale media of je website) of met minder meetbare zaken als een advertentie in de krant of een postercampagne in jouw stad. We kijken eerst naar wat het beste past bij jullie doelgroep. Waar spreek je hen mee aan? Hoe kom je echt binnen? We doen dus eerst onderzoek voor we lukraak middelen gaan maken en inzetten of enkel advies geven op datgene waar wij aan kunnen verdienen. Zo werken wij niet.
En ja, een goede aanpak voor marketing en reclame kost nu eenmaal geld. Een originele campagne bedenken, kost tijd. Net als de juiste middelen ontwikkelen en die website helemaal perfect werkend maken. Als je als klant het eindresultaat ziet, zie je dus werk van vele uren. En er hebben meerdere van onze vakidioten meegedacht en meegewerkt, zowel uit ons eigen team als specialisten van buiten.
Zo zorgen we er samen voor dat die campagne misschien niet altijd even meetbaar resultaat oplevert, maar er ondertussen wel voor zorgt dat je toch meer aanvragen krijgt. Dat kan soms wat langer duren, want het kost nu eenmaal tijd om een netwerk op te bouwen en zichtbaarheid te creëren. Ook het bouwen aan naamsbekendheid kost tijd en moeite. Die volgers op social media melden zich meestal niet zomaar spontaan. Dat kost inzet en originele uitingen en berichten.
Wij snappen dus dat het soms even slikken is en dat je drie keer nadenkt voor je volmondig “ja!” zegt op onze offerte. Maar als je wel ja zegt, zorgen wij ervoor dat je blij bent met deze investering! En één ding weten we zeker: als je niets doet, gebeurt er zeker niets!
In eerdere blogs vertellen we hoe je omzet kunt maken met jouw website en hoe jouw social media bericht kan scoren!